Sonnentor, Strana 4
Úspěšná cesta Sonnentoru započala v roce 1988 myšlenkou Johannese Gutmanna a pokračovala v Čechách s Tomášem Mitáčkem od roku 1992. Společnost od počátku staví na pevných základech. Pracuje s ohledem k životnímu prostředí, volí lokálnost, kompostovatelnost a zakládá si na zdravém selském rozumu. Udržitelnost dává jejich podnikání smysl a bio je pro ně přirozenou součástí. Byli průkopníky ekologického zemědělství u nás. Svým podnikáním chtějí být inspirací ostatním, příkladem, že zlepšování nemusí být na úkor přírody nebo zaměstnanců. Narovinu jednají s pěstiteli, dodavateli, obchodními partnery i zákazníky. Každý z nich je totiž nedílnou součástí příběhu SONNENTORU. Jsou hrdí na transparentní podnikání a nebojí se ukázat zákazníkům jak se jejich produkty vyrábí. Sází na ruční práci, vychází z moudrosti předků a hledají cesty mezi pokrokem a tradičními postupy, snaží se neustále zlepšovat a vpřed je žene motivace tvořit, vymýšlet a objevovat. Každý rok přichází s řadou nových produktů, které odráží trendy ve světě čajů a koření. Jejich snem je dosáhnout plně kompostovatelných produktů, uzavřít tak koloběh přírody a stát se bezodpadovou firmou.
Všechny námi nabízené produkty značky Sonnentor jsou ověřené skupinou SVĚT NON-TOXIC a jsou netoxické.
Stránka 4 z 4 - 59 položek celkem